Regulamin zaproszeń - instytut shintai day spa - Instytut Shintai
Instytut Shintai

Regulamin Zaproszeń Instytutu Shintai Day Spa

1. Zaproszenia upoważniają do skorzystania z usług wykonywanych w Instytucie Shintai Day Spa zgodnie z obowiązującymi cenami i wartością posiadanego Zaproszenia (cała oferta z wyłączeniem medycyny estetycznej).
2. Zaproszenia wystawiane są na określoną kwotę lub wybrany zabieg.

3. Zaproszenia nie podlegają zwrotowi, nie mogą być wymienione na gotówkę, jak również nie może być wydana reszta w przypadku kiedy wartość wykonanej usługi jest niższa od wartości Zaproszenia.

4. Istnieje możliwość wymiany zabiegu wykupionego w Zaproszeniu na inny zabieg o takiej samej wartości lub dopłaty do Zaproszenia w przypadku, kiedy wartość wykonywanych zabiegów jest wyższa od wartości Zaproszenia.

5. Zaproszenia mogą być realizowane w ciągu kilku wizyt w Instytucie Shintai Day Spa.

6. Zaproszenia są ważne przez okres 6 miesięcy od daty ich wykupienia. W przypadku wykupienia Zaproszeń na tzw. oferty specjalne lub promocyjne, termin ważności stanowi czas trwania danej oferty.

7. Osoba obdarowana Zaproszeniem zobowiązana jest do wcześniejszej rezerwacji terminu wizyty osobiście, telefonicznie lub drogą rezerwacji online.

8. Odwołanie umówionej wizyty musi nastąpić 24h godziny przed ustalonym terminem drogą telefoniczną lub osobiście.

9. W przypadku zaproszeń nie ma możliwości odstąpienia od umowy zgodnie z zapisami Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (art.38).

10. Reklamacje - możliwości reklamacji podlega każda usługa.

9. Zaproszenie należy okazać w recepcji przed rozpoczęciem zabiegu.

10. Kupując zaproszenie w pełni akceptujesz niniejszy Regulamin.

11. Instytut Shintai Day Spa zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.